Jump to content

Edit History

Olepo

Olepo

29 minutes ago, Erik said:

Jeg angrer på at ikke jeg kjøpte snekke for mine komf penger...

Samme her... Jeg prioriterte moped den gangen, men hadde mye glede av den også:thumbsup:. Båt ble det ikke før mange år senere.

En snekke i grei stand må jo være en perfekt ungdomsbåt. God plass, praktisk og med hyggelig drivstofforbruk.

Arbeidsmengden/vedlikeholdet avhenger veldig av byggemateriale og båtens tilstand. En eldre tresnekke kan nok fort bli krevende.

Lykke til!

(Kan være lurt å lytte til råd fra pappa noen ganger. Er han skeptisk til denne spesifikke båten, eller ønsker han ikke at du skal investere i båt i det hele tatt??) 

Olepo

Olepo

12 minutes ago, Erik said:

Jeg angrer på at ikke jeg kjøpte snekke for mine komf penger...

Samme her... Jeg prioriterte moped den gangen, men hadde mye glede av den også:thumbsup:. Båt ble det ikke før mange år senere.

En snekke i grei stand må jo være en perfekt ungdomsbåt. God plass, praktisk og med hyggelig drivstofforbruk.

Arbeidsmengden/vedlikeholdet avhenger veldig av byggemateriale og båtens tilstand. En eldre tresnekke kan nok fort bli krevende.

Lykke til!

(Kan være lurt å lytte til råd fra pappa noen ganger. Er han skeptisk til denne spesifikke båten, eller er ønsker han ikke at du skal investere i båt??) 

• Create New...