kointa Startet 28.Februar.2018 Link til dette innlegget Startet 28.Februar.2018 Tidligere har jeg syns at det har vært fonøyelig og undeholdende å følge disse herrene på tur. Norsk dokumentarserie fra 2016. I denne del: Team Bachstad er på tur igjen. Denne gangen om bord i en 34 fots motorbåt som i vikingenes kjølvann skal ta dem på elvene i Russland, Hvite-Russland og Ukraina, over Svartehavet til Istanbul. Eventyret begynner i St. Petersburg hvor elvelosen Tore mønstrer på. Nrk 1 torsdag 1.mars kl. 1930 Sitér dette innlegget Link to post
mateco Svart 1.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2018 Gleder meg til å følge ferden. Spennende med at båten er en "noe eldre bruktbåt" med de problemer det måtte medføre på en slik langtur. Kanskje møter de problemstillinger som har vært tema her inne på forumet? Gleder meg! Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Trophy Svart 1.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2018 Blir en fin oppvarming til båtsesongen. Blir ukens høydepunkt fremover Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Gunga Din Svart 1.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2018 skall bli interessant å følge ! takk for tips Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Guest Avmønstret# Svart 1.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2018 Med mindre man er diehard linærtvtilhenger så ligger første episode ute allerede, og den var både interessant og underholdende :-) Nrk legger ofte ut samme døgnet som det sendes på TV. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 1.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2018 Sitat Har satt på opptak. Flinke karer på tur. Humor har de også. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Guest Avmønstret# Svart 1.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2018 Astor skrev 3 minutter siden: Har satt på opptak. Flinke karer på tur. Humor har de også. Du kan se det nå, ligger ute fritt tilgjengelig. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 1.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2018 Det blir bra, er artig med de to på tur... Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 1.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2018 1 episode / 1:6 https://tv.nrk.no/serie/team-bachstad ..... meget bra !! Sitér dette innlegget Link to post
Duppe Svart 1.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2018 Skal følge. Har sett bilturene deres og selv om det er ganske tørre saker, er det ganske trivelig og de har fin vinkling på det hvor de sier at de vil vise at verden ikke er så farlig og det er jo en deilig forandring. De sa vel også i en av bilturepisodene at det beste de visste var båttur så nå koser de seg vel. Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 1.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2018 Haha bra båt di fant seg? Sitér dette innlegget Link to post
TB22 Svart 1.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2018 Ka e oddsn for å havarer langt f... inn i gokk og samtidig treffe på en flåte med ingeniører, maskinst og dykker som fikser problemet over en flaske koggnakk og noen salta argurker?? Sånt skjer bare på tv. Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
DK74 Svart 1.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2018 Hej Har du flere billeder af båten ? Hvad motor har du i? Er selv ved at købe en FM 35 ;) På forhånd tak jacob Hansen Sitér dette innlegget Link to post
VannTro Svart 1.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2018 (redigert) Knall-program. De klarer å lage en blanding av interessant historie, båt-relatert, vise frem folkesjelen hos Russerne og gjør alt med en fin lun type humor. Disse gutta er "hel ved" og gjør seg ikke til... Redigert 1.Mars.2018 av VannTro (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Guest Avmønstret# Svart 1.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2018 TB22 skrev 29 minutter siden: Ka e oddsn for å havarer langt f... inn i gokk og samtidig treffe på en flåte med ingeniører, maskinst og dykker som fikser problemet over en flaske koggnakk og noen salta argurker?? Sånt skjer bare på tv. Å bakke akslingen ut av flensen er nå ikke helt havari som trenger ingeniører for å fikse syns jeg men... Kjekt med selskap ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Hekkbølgen Svart 1.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2018 Veldin interessant og artig program. Kom over det tilfeldig idag og dette skal jeg få med meg resten av ? Sitér dette innlegget Link to post
StorStas Svart 1.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2018 Interessant og morsomt program, dette skal følges! Kjenner at det "kribler i fenderpølsene" nå, dette er bra opplading til båtsesongen :) Takk for tipset. Sitér dette innlegget Link to post
Fyrlykten Svart 1.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2018 Morsomt å følge Team Bachstad Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
svebe Svart 2.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2018 Artig båtvalg - artige innslag underveis. Disse gutta klarer å produsere god underholdning. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 2.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2018 Kul att de valgte en gammel båt der det skjer litt med båten untervegs ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
lasmarquezas Svart 2.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2018 Enig i dette med båtvalg. De kommer mye tettere på folk enn om de hadde brukt mer fancy saker. Også morsomt å se folkene de møter, virkelig noen særegne typer! Skal se på serien videre, ingen tvil. Sitér dette innlegget Link to post
pacuare Svart 2.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2018 Liker også disse progammene. Drømmer om samme turer selv. Spesielt den forrige. Helt opplagt at de hadde møtt færre personer med en mer flashy båt. Og det blir en kjedeligere tur og kjedeligere TV. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 2.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2018 pacuare skrev 1 time siden: Liker også disse progammene. Drømmer om samme turer selv. Spesielt den forrige. Helt opplagt at de hadde møtt færre personer med en mer flashy båt. Og det blir en kjedeligere tur og kjedeligere TV. Pluss at det viser muligheten for å ta en sånn tur ved å kjøpe båt lokalt og evt selge/gi bort ved reisens slutt. Sitér dette innlegget Link to post
pacuare Svart 2.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2018 Pinkvin skrev 16 minutter siden: Pluss at det viser muligheten for å ta en sånn tur ved å kjøpe båt lokalt og evt selge/gi bort ved reisens slutt. Er tid som er det store problemet med sånne turer. Jeg vil ha tid til å kjede meg før jeg går videre. Noen dager i alle fall. Å ta med båt fra Norge er ikke ett stort problem, er vel bare en uke fra Oslo til St. Petersburg i snekke. Men den største utfordringen er at hvis man har 3 måneder til tur, vil man da tilbringe tiden i Russland? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 2.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2018 pacuare skrev 5 minutter siden: Er tid som er det store problemet med sånne turer. Jeg vil ha tid til å kjede meg før jeg går videre. Noen dager i alle fall. Å ta med båt fra Norge er ikke ett stort problem, er vel bare en uke fra Oslo til St. Petersburg i snekke. Men den største utfordringen er at hvis man har 3 måneder til tur, vil man da tilbringe tiden i Russland? Absolutt enig, smaken er som baken mtp reisemål. Reiste litt i "østblokkland" tidligere og skal ikke si at jeg ønsker meg tilbake. En ting er de storslagne i utstillingsvinduene av byer som en drar på langhelg til, det liker vel alle, landsbygda med fattigdom, forfall og fyll.. neh, ikke noe for meg. Men jeg liker veldig godt å se film av at andre gjennomfører noe jeg selv ikke ville orke :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.