Shore Svart 23.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2018 Jeg ser den, men det gjelder nok når nordmenn ankommer via normale reiseruter og fra normale destinasjoner. Mulig det er visumplikt for reisende fra Hviterussland. Ukraina er i en vanskelig situasjon overfor enkelte naboland, spesielt land som har utstrakt samarbeid med Russland, så hadde ikke tatt for god fisk at det bare var å reise. Sitér dette innlegget Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
Euklid Svart 23.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2018 (redigert) 6 hours ago, Shore said: Ville aldri ha reist på en slik tur uten å forsikre meg om at det var tillatt å ferdes, eventuelt søkt om tillatelse på forhånd. Vi snakker vel om land hvor det er vanlig med visum? noonsite.com har alt du trenger av informasjon, så det krever ikke allverden av research for å finne ut av slikt. Redigert 23.Mars.2018 av Euklid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Chris284 Svart 23.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2018 I episoden sist torsdag gikk de på skikkelig så det sang i både ror og propell. Her hadde det kanskje vært bruk for et "forward scan" ekkolodd. Bra de hadde proviant for flere dager. Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
Fjordgubbe Svart 23.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2018 Rett det, forward ekkolod hadde her vore tingen, og ogso ein skikkelg båt i staden for dette vraket. Men kva med underhaldninga? Hadde sjølvsagt vore mykje kjedligare. Spenninga hadde vore borte: Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 24.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2018 Ett forover seende ekkolodd hadde ikke hjulpet dem en dritt når det bare er en meter dypt? Sitér dette innlegget Link to post
Chris284 Svart 24.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2018 De så tydeligvis ikke en dritt med det ekkoloddet de hadde heller. Men om transducer hadde sittet foran og ikke midt under, kanskje noe bedre da ? Det beste hadde vært en "fjordplog" til mudring og ligget i plan samtidig. Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
Duppe Svart 7.April.2018 Link til dette innlegget Svart 7.April.2018 Har nå sett ferdig og hadde jeg ikke hatt båt, ville denne nesten ha fått meg av tanken på å skaffe for det viser hvor mye styr, farer og slit det er å ha en selv om det jo var spesielt opplegg dette, men veldig oppløftende å se folks vennlighet og imøtekommenhet. Hviterusserne var jo ekstremt hjelpsomme. Men nok en gang fikk Bachstad fram beskjeden at det ikke er en så farlig verden der ute som en skulle tro, dog så det ganske dramatisk ut når det sto på som verst i Svartehavet men det var jo noe annet. Det er noe med reisene deres. Kan være ganske traust og tørt, men allikevel inspirerende. Håper det blir mer. Sitér dette innlegget Link to post
grimstadgutt Svart 22.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2018 Hei Er det noen som vet hvor mange nautiske mil reisen til bachstad er?fra st.petersburg til Istanbul? Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 18.September.2018 Link til dette innlegget Svart 18.September.2018 Fin tv underholding på Stena Saga idag, kapteinen fortalte litt om styringen og om sin egne liv.? Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.