Jump to content

NRK1 1.mars kl 1930, "Team Bachstad" på elvene i Russland

kointa

Recommended Posts

Jeg ser den, men det gjelder nok når nordmenn ankommer via normale reiseruter og fra normale destinasjoner. Mulig det er visumplikt for reisende fra Hviterussland. Ukraina er i en vanskelig situasjon overfor enkelte naboland, spesielt land som har utstrakt samarbeid med Russland, så hadde ikke tatt for god fisk at det bare var å reise. 

Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen.

6 hours ago, Shore said:

Ville aldri ha reist på en slik tur uten å forsikre meg om at det var tillatt å ferdes, eventuelt søkt om tillatelse på forhånd. Vi snakker vel om land hvor det er vanlig med visum?

noonsite.com har alt du trenger av informasjon, så det krever ikke allverden av research for å finne ut av slikt.

Redigert av Euklid (see edit history)
  • 2 uker senere...

Har nå sett ferdig og hadde jeg ikke hatt båt, ville denne nesten ha fått meg av tanken på å skaffe for det viser hvor mye styr, farer og slit det er å ha en selv om det jo var spesielt opplegg dette, men veldig oppløftende å se folks vennlighet og imøtekommenhet. Hviterusserne var jo ekstremt hjelpsomme.

Men nok en gang fikk Bachstad fram beskjeden at det ikke er en så farlig verden der ute som en skulle tro, dog så det ganske dramatisk ut når det sto på som verst i Svartehavet men det var jo noe annet.

Det er noe med reisene deres. Kan være ganske traust og tørt, men allikevel inspirerende. Håper det blir mer.

• 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...