Stjernen ! Startet 4.Mars.2018 Link til dette innlegget Startet 4.Mars.2018 Hei skal registrere en snekke fra 1986 i småbåtregisteret. Når jeg søker den opp ser jeg att den har vært registrert på en eier tidligere,men avregistrert. Når jeg nå skal registrere så er det ingen nr på gammel snekke cid/hid etc. Er det greit og la disse plassene stå tomme ? Gjelder stripa rundt øverste bord som om skroget er flerfarget ? Er ikke all info lagret ett sted(rss)? Siden båten tidligere har vært i småbåtregisteret ? Så er serie nr på Motoren er bmw d2 89mod. Noen som vet hvor det står på motor ? Sitér dette innlegget Link to post
kointa Svart 4.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2018 Tror det bre er å fylle ut de opplysningene du har, ihvertfall når båten har vært registrert før så da trenger du strengt tatt bare fylle ut navn og tidl. Reg nr. det var ihvertfall det jeg gjorde med min gamle Maxi 77, Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 4.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2018 Det er når det gjelder omregistrering tenker jeg. Men båten er avregistrert igjen,så er en masse info og fylle ut. Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 5.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2018 Får vel ta en tlf runde ! Rart ingen på plassen her har vært borti dette før. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.