Jump to content

Edit History

arkmarin

arkmarin

Da jeg ble pensjonist sa jeg, fra nå skal jeg kun seile med vinden aktom tvers. Av den grunn har jeg med pensjonister, som mannskap. Vi kan sitte på.puben ei uke, eller mer, for å vente på gunstig værmelding for overfarten. 

 

Jeg har opplevd flere ganger, at om vi utsetter avgangen fra Lerwick med en dag eller to, så har vi fått en overfart med fantastisk vær. Senere, når jeg har fått pratet med de som måtte hjem på jobb, har jeg erfart hvor gunstig det har vært for oss. En til to dager på pub gir fantastisk seilas hjem til Norge.

arkmarin

arkmarin

Da jeg ble pensjonist sa jeg, fra nå skal jeg kun seile med vinden aktom tvers. Av den grunn har jeg med pensjonister, som mannskap. Vi kan sitte på.puben ei uke, eller mer, for å vente på gunstig værmelding for overfarten. 

 

Jeg har opplevd flere ganger, at om vi utsetter avgangen fra Lerwick med en dag eller to, så har vi fått en overfarten med fantastisk vær. Senere, når jeg har fått pratet med de som måtte hjem på jobb, har jeg erfart hvor gunstig det har vært for oss. En til to dager på pub gir fantastisk seilas hjem til Norge.

arkmarin

arkmarin

Da jeg ble pensjonist sa jeg, fra nå skal jeg kun seile med vinden aktom tvers. Av den grunn har jeg med pensjonister, som mannskap. Vi kan sitte på.puben ei uke, eller mer, for å vente på gunstig værmelding for overfarten. 

 

Jeg har opplevd flere ganger, at om vi utsetter avgangen Lerwick med en dag eller to, så har vi fått en overfarten med fantastisk vær. Senere, når jeg har fått pratet med de som måtte hjem på jobb, har jeg erfart hvor gunstig det har vært for oss. En til to dager på pub gir fantastisk seilas hjem til Norge.



×
×
  • Create New...