Jump to content

Edit History

arkmarin

arkmarin

Det kom en båt fra Stavanger inn til Lerwick i dag.

Jeg skal undersøke om vi kan få besøke Galla Shield på onsdag. Det er der de bygger en kopi av en vikingebåt, for deretter å tenne på den under Up-Hella-Aa. Jeg legger ut melding her på baatplassen, om det er ok. Vi går da samlet fra havna og dit.

På onsdag kl 20 går vi til The Lounge 2.etasje, som er rett bak turistkontoret. Der er det Shetlandsmusikk og høy stemning hver onsdag. Seilere i Lerwick bør ikke gå glipp av dette.

Vi ombord i Ark Mari har leid bil. Ca kr 1.600 for 5 dager. Vi vil kjøre rundt på Shetland. På onsdag drar vi til Sumburgh, for å se fyret og Fair Isle, om det er sikt. Vi vil også besøke utgravingene ved Jarlshof.

arkmarin

arkmarin

Det kom en båt fra Stavanger inn til Lerwick i dag.

Jeg skal undersøke om vi kan få besøke Galla Shield i morgen. Det er der de bygger en kopi av en vikingbåt, for deretter å tenne på den under Up-Hella-Aa. Jeg legger ut melding her på baatplassen, om det er ok. Vi går da samlet fra havna og dit.

På onsdag kl 20 går vi til The Lounge 2.etasje, som er rett bak turistkontoret. Der er det Shetlandsmusikk og høy stemning hver onsdag. Seilere i Lerwick bør ikke gå glipp av dette.

Vi ombord i Ark Mari har leid bil. Ca kr 1.600 for 5 dager. Vi vil kjøre rundt på Shetland. I morgen drar vi til Sumburgh, for å se fyret og Fair Isle, om det er sikt. Vi vil også besøke utgravingene ved Jarlshof.

• Create New...