Jump to content

Edit History

TerjeFjern

TerjeFjern

trykkleif

Hvis du ikke allerede har gjort det ville jeg startet med å bytte kranene mot kompositt kraner.  Ingen av kranene i min båt lot seg bevege når jeg kjøpte den så alle kraner ble derfor skiftet før sjøsetting. Selve gjennomføingene var i skibsbronse og var fortsatt helt strøkne i følge verftet som gjorde jobben.

I tillegg har jeg 4 automatiske lensepumper og en manuell . (og selvfølgelig plugger og noe tettemasse  beregnet for tetting av hull jeg kjøpte på Maritim.)

TerjeFjern

TerjeFjern

Hvis du ikke allerede har gjort det ville jeg startet med å bytte kranene mot kompositt kraner.  Ingen av kranene i min båt lot seg bevege når jeg kjøpte den så alle kraner ble derfor skiftet før sjøsetting. Selve gjennomføingene var i skibsbronse og var fortsatt helt strøkne i følge verftet som gjorde jobben.

I tillegg har jeg 4 automatiske lensepumper og en manuell . (og selvølgelig plugger og noe tettemasse  beregnet for tetting av hull jeg kjøpte på Maritim.)

TerjeFjern

TerjeFjern

Hvis du ikke allerede har gjort det ville jeg byttet kranene mot kompositt kraner.  Imgen av kranene i min båt lot seg bevege når jeg kjøpte den så alle kraner ble derfor skiftet før sjøsetting. Selve gjennomføingene var i skibsbronse og var fortsatt helt strøkne i følge verftet som gjorde jobben.

I tillegg har jeg 4 automatiske lensepumper og en manuell . (og selvølgelig plugger og noe tettemasse  beregnet for tetting av hull jeg kjøpte på Maritim.)

• Create New...