Bjørn Løvjomås
Jeg er alltid spent når jeg møter nye båteiere på denne måten. Hva slags folk treffer jeg på denne gangen . Det er like gøy alltid. Nye folk, nye ansikter. Jeg fikk tidlig spørsmål om å hjelpe til med denne henteturen. Etter hvert som vi pratet på telefonen så kom det for meg at du gjerne ville lære om båten og om det å forsere nye strekninger. Jeg må si at du er en særdeles lærevillig person. Å du er lett å samarbeide med. Jeg ble imponert over å se hvordan du håndterte båten på kort tid. Vi fikk jo lite problemer med været på denne turen. Så noen skikkelig prøve ble hverken du, jeg eller båten satt på. Men jeg tror faktisk at du ville løst det og.
Husk på korte frem og tilbakestøt. Det er lurt for å få rette bevegelsen i båten. ?
Ellers ble det en særdeles hyggelig tur med mye latter og spøk. Vi fant en god tone ombord. Så jeg takker for at jeg fikk vøre med på denne turen. Ser tilbake på det med stor glede. Lykke til som båtboer. Jeg tror du vil finne stor glede i dette livet. Vi sees? @Sea you