Dr Nelson Startet 10.Mars.2018 Del på Facebook Startet 10.Mars.2018 Dette har jeg ikke peiling på overhodet så bare spør. Idag står der en manuell lensepumpe som jeg ikke er fornøyd med. Over tid dannes det jo litt vann i mellomskroget pga regnvann o.l. Så tanken er å få en lensepumpe som jeg kan starte/startes automatisk litt før jeg går i plan så jeg får ut alt i akterenden. Idag er lensepumpen montert til høyre i akter og slangen går nedi i bunnen her. Hvordan gjør jeg dette best? Kobling til batteri? Sikring? Eller koble til instrumentpanel? Jeg har sett på slike men er det noe? Sitér dette innlegget Link to post
rippie Svart 10.Mars.2018 Del på Facebook Svart 10.Mars.2018 Du kan fint bruke den, husk at den suger i bunn, så du må festet den i bunnen av båten på en måte. Du trenger heller ikke nivå vakt, men kan bruke en vanlig bryter om du vil. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.