skorgeviken Startet 10.Mars.2018 Del på Facebook Startet 10.Mars.2018 Hei. Jeg og en gjeng har bygget ei flåte. Vi trenger noe til å holde drikke vår kald. Tenkte litt på en stor kjøleboks. Men vi trenger en uten strøm. Vi legger bare kjøleelemt i den. Men den må holde godt på kulden og ikke være så veldig dyr. Takker for svar Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 10.Mars.2018 Del på Facebook Svart 10.Mars.2018 Dugende kjølebokser får du tak i hos Byggmix, OBS og andre som selger litt forskjellig. Har sett fra et par hundrelapper og oppover. Ville ha satset på en hard kjøleboks, de myke kan lekke inn varme i hjørnene. Helt konkret har f.eks. Biltema et sett med to kjølebokser, den største med tilpasset fryseelement. 349kr e jo litt, men gjerne overkommelig? Det beste et selvsagt en elektrisk, men du kan fint holde drikken kald noen timer hvis du bruker fryseelementer og kun legger ferdig nedkjølt drikke i boksen. Mange tenker det er «farlig» å åpne boksen for mye underveis, men det som har mest å si for å holde innholdet kjølig mange timer er at fryseelementene slipper å kjøle ned varm drikke. Sitér dette innlegget Link to post
skorgeviken Svart 10.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2018 Takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 10.Mars.2018 Del på Facebook Svart 10.Mars.2018 I min ungdom brukte vi ei fiskekasse i isopor med isopolokk. Kjøpte pils og fylte opp med is fra fiskemottaket. Så har du ett fiskemottak i nærheten så kanskje det løser seg billig :-). Holdt pilsen kjølig lenge nok, selv dengang for veldig lenge siden når det var ordentlige sommere her i landet ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Too Much Svart 11.Mars.2018 Del på Facebook Svart 11.Mars.2018 (redigert) meny med fiskedisk tilbyr ofte salg av isoporkasse med is på bestilling. Sikkert andre med fiskedisk også, det brukes mye is til en fiskedisk. Redigert 11.Mars.2018 av Too Much (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 11.Mars.2018 Del på Facebook Svart 11.Mars.2018 Ofte kan du få kjøpt is hos McDonalds også, sist betalte jeg en 50-lapp for 2 store sekker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.