Jump to content

Hvor blir våren av?

Snerken

Recommended Posts

Tom Rør skrev 3 minutter siden:

Kuldegrader i mesteparten av langtidsperioden på Yr, så jeg er ørlitegrann engstelig for påskeferien ?

I følge meterologen skal "vinteren" vare ut Mars her sør, så det er nok tvilsomt at det blir noen særlig aktivitet i båthavna med det første. Er jo også  bare et par uker til "påskeuka".

oberst1 skrev 15 minutter siden:

Ser ut som påskeferien inneholder div klargjøring enn faktisk flere døgn ute ja...betyr ikke lang, kald vinter en god sommer? :pray:

Lang kald vinter betyr lang varm sommer, får jo håpe på det. Blir det derimot en lang kald forblåst sommer igjen, er jeg redd for at det kan bli mange ledige båtplasser til salgs/leie i havnene rundt om på kysten.

Forleden var det visstnok Kråkenes dag, den dagen hvor man spår avlinger og sommeren som kommer eller noe...

Hvordan tolker jeg at en kråke satte seg ned på en kabel mellom byggene her i Oslo sentrum for deretter å deise ned midt i gata i beste rushtid?

Ble litt bekymret for været vi har i vente :giggle:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...