Snerken Startet 11.Mars.2018 Del på Facebook Startet 11.Mars.2018 (redigert) Blir deprimert av å se værmeldingene til YR og Storm. Noen som har noen positive meldinger å by på? Linker til flere værmeldingstjenester er også fint å få. Kan ikke fordra dette hvite laget som bare ligger og ligger og ligger. Redigert 11.Mars.2018 av Snerken (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 11.Mars.2018 Del på Facebook Svart 11.Mars.2018 Jeg har hørt at det er godt og varmt hele året rundt ekvator, så da slipper man det kalde, hvite ekle greiene som ligger på bakken for tiden Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 11.Mars.2018 Del på Facebook Svart 11.Mars.2018 Det tar nok noen uker til, ifølgeværmeldinga. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Erik Svart 11.Mars.2018 Del på Facebook Svart 11.Mars.2018 (redigert) Våren er kommet på Vestlandet. Hadde første båt-turen i går der jeg aldri trengte ta på finlandshetta. Det er ett sikkert vårtegn i min bok Redigert 11.Mars.2018 av Erik (see edit history) Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
M/S AIOLOS Svart 11.Mars.2018 Del på Facebook Svart 11.Mars.2018 Den er like rundt hjørnet her i Bergen, regn og overskyet er et sikkert vårtegn. Sitér dette innlegget Link to post
Fyrlykten Svart 11.Mars.2018 Del på Facebook Svart 11.Mars.2018 Etter denne listen fra yr så er våren allerede her noen steder i landet, mens andre må vente litt til http://www.yr.no/artikkel/nar-kommer-varen_-sjekk-listen_-1.6526851 Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
LM 605 Svart 11.Mars.2018 Del på Facebook Svart 11.Mars.2018 Er i alle fall ingen vårtegn her i Kristiansand. Her snøer og blåser det verre enn noe, og etter værmeldingen ser det jo heller ikke lystig ut fremover. Til og med Start kamp på Sør-Arena i ettermiddag ! Sitér dette innlegget Link to post
Olevine Svart 11.Mars.2018 Del på Facebook Svart 11.Mars.2018 Det var nå et aldri så lite vårtegn på fredag her i Kristiansand, da smeltet snøen på trappa av vårsola. Men i dag morges måtte snøskuffa tas i bruk da jeg skulle ut å lufte hunden. Sitér dette innlegget Link to post
Trawler 42 Svart 11.Mars.2018 Del på Facebook Svart 11.Mars.2018 Våren lar seg vente på her i Kristiansand, så jeg tok like godt hjem fortøynings taunene og vasket dem ! Båten driver ikke av med all den isen rundt allikevel Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Fyrlykten Svart 11.Mars.2018 Del på Facebook Svart 11.Mars.2018 Håper du ikke glemmer å ta de på igjen @Trawler 42 Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Trawler 42 Svart 11.Mars.2018 Del på Facebook Svart 11.Mars.2018 @Fyrlykten Vær du trygg Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Fyrlykten Svart 11.Mars.2018 Del på Facebook Svart 11.Mars.2018 Høres bra ut hehe Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Faxen Svart 11.Mars.2018 Del på Facebook Svart 11.Mars.2018 Sa noen vår?? Her har det snødd i nesten hele dag. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Fyrlykten Svart 11.Mars.2018 Del på Facebook Svart 11.Mars.2018 Dette er helt sikkert bare siste krampe trekning før vinteren slipper taket @Faxen Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Tom Rør Svart 11.Mars.2018 Del på Facebook Svart 11.Mars.2018 Kuldegrader i mesteparten av langtidsperioden på Yr, så jeg er ørlitegrann engstelig for påskeferien ? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 11.Mars.2018 Del på Facebook Svart 11.Mars.2018 Tom Rør skrev 3 minutter siden: Kuldegrader i mesteparten av langtidsperioden på Yr, så jeg er ørlitegrann engstelig for påskeferien ? I følge meterologen skal "vinteren" vare ut Mars her sør, så det er nok tvilsomt at det blir noen særlig aktivitet i båthavna med det første. Er jo også bare et par uker til "påskeuka". Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 11.Mars.2018 Del på Facebook Svart 11.Mars.2018 Er så glad for at jeg til uken skal til Middelhavet for å være mannskap på en luxus yacht. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 12.Mars.2018 Del på Facebook Svart 12.Mars.2018 Sikreste vårtegn er vel at eliteserien i fotball har startet opp igjen .. Sitér dette innlegget Link to post
oberst1 Svart 12.Mars.2018 Del på Facebook Svart 12.Mars.2018 Ser ut som påskeferien inneholder div klargjøring enn faktisk flere døgn ute ja...betyr ikke lang, kald vinter en god sommer? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøbliss Svart 12.Mars.2018 Del på Facebook Svart 12.Mars.2018 14 minutes ago, oberst1 said: Ser ut som påskeferien inneholder div klargjøring enn faktisk flere døgn ute ja...betyr ikke lang, kald vinter en god sommer? Jepp, vi satser på det @oberst1 Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
LM 605 Svart 12.Mars.2018 Del på Facebook Svart 12.Mars.2018 oberst1 skrev 15 minutter siden: Ser ut som påskeferien inneholder div klargjøring enn faktisk flere døgn ute ja...betyr ikke lang, kald vinter en god sommer? Lang kald vinter betyr lang varm sommer, får jo håpe på det. Blir det derimot en lang kald forblåst sommer igjen, er jeg redd for at det kan bli mange ledige båtplasser til salgs/leie i havnene rundt om på kysten. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 12.Mars.2018 Del på Facebook Svart 12.Mars.2018 (redigert) Jeg satser på en god og varm påske ! Må jo ha trua, eller ? Propell og sink ble klart i helgen, men får jeg stoffet til helgen som kommer ? I fjor gikk det greit med hjelp av en vifteovn ved siden av bunnstoffboksen. Satser på den rutinen i år også. Det sitter jo på enda Redigert 12.Mars.2018 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
oberst1 Svart 12.Mars.2018 Del på Facebook Svart 12.Mars.2018 Forleden var det visstnok Kråkenes dag, den dagen hvor man spår avlinger og sommeren som kommer eller noe... Hvordan tolker jeg at en kråke satte seg ned på en kabel mellom byggene her i Oslo sentrum for deretter å deise ned midt i gata i beste rushtid? Ble litt bekymret for været vi har i vente Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 12.Mars.2018 Del på Facebook Svart 12.Mars.2018 Tatt i betraktning at det er global oppvarming, så må vel sommeren nærmest være spikret... Satser på det blir plagsomt varmt.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.