Jump to content

Edit History

pero

pero

Hulda skrev for 5 timer siden:

Hvis dette er 'red neck' så vet da farken hva fargen er på neck'en min. Dynamo: Jeg har kjøpt 'refurbished with pride' fra USA med godt resultat. Delco 69 A 12SI. Sjekk på ebay. Import via JetCarrier for mitt vedkommende. Dette er topp dynamoer og passer på GM.

@HuldaDette er nok mer i tråd med tråden, for å si det komplisert. Skulle dette vært fullført til ståkarakter så burde jeg vel rappet noe kobbertråd fra en eller annen telefonlinje i nabolaget og viklet dette rundt med et par magneter på siden i et galvansiert rør for å lage egen spole, sette 220V på dette igjen med aggregat for å få til et turtall stort nok til å dra rundt de 305 cid i håp om at det skulle starte. Jeg har imidlertid gjort åpenhjertige forsøk på å finne brukte startere med migrene eller andre symptomer, men når de koster fra 2 båtlapper, så ble det enkelt å bestille spiller nytt fra US for under 1000-lappen. Det går på troverdigheten løs, det innrømmer jeg, men av og til er det enkleste også det billigste og beste. Skal sjekke opp Delco refurbished på eBay..

pero

pero

Hulda skrev for 5 timer siden:

Hvis dette er 'red neck' så vet da farken hva fargen er på neck'en min. Dynamo: Jeg har kjøpt 'refurbished with pride' fra USA med godt resultat. Delco 69 A 12SI. Sjekk på ebay. Import via JetCarrier for mitt vedkommende. Dette er topp dynamoer og passer på GM.

@HuldaDette er nok mer i tråd med tråden, for å si det komplisert. Skulle dette vært fullført til ståkarakter så burde jeg vel rappet noe kobbertråd fra en eller annen telefonlinje i nabolaget og viklet dette rundt med et par magneter på siden i et galvansiert rør for å lage egen spole, sette 220V på dette igjen med aggregat for å få til et turtall stort nok til å dra rundt de 305 cid i håp om at det skulle starte. Jeg har imidlertid gjort åpnehjertige forsøk på å finne brukte startere med migrene eller andre symptomer, men når de koster fra 2 båtlapper, så ble det enkelt å bestille spiller nytt fra US for under 1000-lappen. Det går på troverdigheten løs, det innrømmer jeg, men av og til er det enkleste også det billigste og beste. Skal sjekke opp Delco refurbished på eBay..

• Create New...