pero
Hulda skrev for 5 timer siden:Hvis dette er 'red neck' så vet da farken hva fargen er på neck'en min. Dynamo: Jeg har kjøpt 'refurbished with pride' fra USA med godt resultat. Delco 69 A 12SI. Sjekk på ebay. Import via JetCarrier for mitt vedkommende. Dette er topp dynamoer og passer på GM.
@HuldaDette er nok mer i tråd med tråden, for å si det komplisert. Skulle dette vært fullført til ståkarakter så burde jeg vel rappet noe kobbertråd fra en eller annen telefonlinje i nabolaget og viklet dette rundt med et par magneter på siden i et galvansiert rør for å lage egen spole, sette 220V på dette igjen med aggregat for å få til et turtall stort nok til å dra rundt de 305 cid i håp om at det skulle starte. Jeg har imidlertid gjort åpenhjertige forsøk på å finne brukte startere med migrene eller andre symptomer, men når de koster fra 2 båtlapper, så ble det enkelt å bestille spiller nytt fra US for under 1000-lappen. Det går på troverdigheten løs, det innrømmer jeg, men av og til er det enkleste også det billigste og beste. Skal sjekke opp Delco refurbished på eBay..