DieselDahl
Jeg fant meg en brukt HIAB 1,7TM elektrohydraulisk kran billig på finn, som jeg lagde en ramme til og skrudde fast i en henger Den er sprek nok. Men en portal med løpekatt og kjettingtalje er nok tingen, tror jeg hadde gått for 48x198 på høykant og en 48x98 over og under rikelig skrudd fast. Løpekatten bør ha rulle eller ruller med litt diameter og av hardt materiale. Biltema har noen kjølruller med større diameter i hardplast ellers burde en stålfelg gjøre nytten.... Ellers hadde jeg helst hatt en stålplate på hver side med lang bolt over og under. Kjetting derfra.
@pero jeg tror forgasseren egentlig skal sitte med pinneskruer og muttere. Når det gjelder formotstand så er det ikke sikkert din coil skal ha det. Det er bare hvis det er en 9Volts coil.
Når det gjelder pakninger, har du hørt om klingelitt? Eller Klingerseal/Klingersil som det kanskje heter? Det er ark av pakningsmateriale, egentlig litt tjukk massiv papp, som du skjærer til som ny pakning. Brukes også i originalpakninger og funker fint til eksospakning. (En kompis brukte litt av dørtrekket på en SAAB 96 til rallybilen sin..... )