Laurin Startet 22.Juli.2005 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2005 Holder på med å restaurere en gammel seilbåt - Laurin Koster L28. Mange av teakplatene er i så dårlig forfattning (teakfiner slitt av), at jeg vil dekke disse med panel og male dette. jeg har sett på nettet at i USA finnes det en type kryssfiner hvor det er frest ut spor, slik at det set ut som panel (garnering). Disse platene blir så malt. Er det noen som vet om det finnes tilsvarende på det norske markedet. Evt. om det finnes smal panel som jeg kan feste på eksisterende skott. Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 22.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2005 Dersom vannfasthet ikke er noe krav kjøpte jeg ferdig malte fiberplater fra maxbo med trestruktur og "panelmønster" i størrelse 240X120 (ca) for et par tre hundrelapper pr stk. Lettvint. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Laurin Svart 22.Juli.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2005 Har sett på disse, men synes at "bordgangene" er for brede. Finnes også i vannfast utførelse - beregnet til våtrom. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.