WithVital
Vet ikke hvor mye du skal bruke, men du får god kvalitet Epoxy fra SVAS KJEMI til omtrent samme pris som polyester fra Biltema. Begge vil nok gjøre jobben, og det er for det meste småtteri som skiller i praksis. Jeg bruker 95% epoxy selv, men velger polyester hvis det er snakk om store flater eller noe med mye kriker og kroker. Polyester med CSM er etter min mening tre ganger så lett å bearbeide som epoxy og vev i kronglete fasonger. Epoxy har noe bedre heft og styrke i labtester og skal om ikke annet gi litt mer slingringsmonn for hjemmefiksere som ikke har laboratorieprosjekter. Epoxy er kompatibel med flere "ting" (etser i stykker færre plaster enn polyester / vinylester). Poly stinker død og gift i en uke eller mer. Epoxy lukter så vidt en times tid. Poly krever ordentlig åndedrettsvern, epoxy er mer kontaktallergi-farlig (bruker allikevel alltid maske når jeg blander epoxy pga herderen / bisphenol).
Biltema er lett tilgjengelig, men SVAS KJEMI er mye bedre på pris og kunnskap og Kompositthuset har billigere matter og duker. Poly er sikkert veldig billig i tønnemengder og andre steder enn Biltema.