Jump to content

Edit History

Roger jo

Roger jo

Ser det er to leirer KJØRE TOM og la det stå til neste år.

Jeg tilhører den siste lærte det på 50 tallet og det har fungert en JOBU fra 70 tallet  og et par nyere,  gresklipper og snøfreser,  solgte en påhenger  82 mod, med startgaranti hvis den fikk overvintre med bensin på tanken ( viste han var en fanatisk kjør tom mann)    (den starter enda).

Mener at begge metoder fungerer like godt, kan det være andre årsaker til start problem??

Det eneste jeg kan si er at  9 av 10 gressklippere med startvansker blir bra etter at luftfilteret er vasket,  tygg på den.

Og bensinen holder seg lenge.  ..

Roger jo

Roger jo

Jeg tilhører den siste lærte det på 50 tallet og det har fungert en JOBU fra 70 tallet  og et par nyere,  gresklipper og snøfreser,  solgte en påhenger  82 mod, med startgaranti hvis den fikk overvintre med bensin på tanken ( viste han var en fanatisk kjør tom mann)  

(den starter enda).

Mener at begge metoder fungerer like godt, kan det være andre årsaker til start problem??

Det eneste jeg kan si er at  9 av 10 gressklippere med startvansker blir bra etter at luftfilteret er vasket,  tygg på den.

Og bensinen holder seg lenge.  ..

Roger jo

Roger jo

Jeg tilhører den siste lærte det på 50 tallet og det har fungert en JOBU fra 70 tallet  og et par nyere,  gresklipper og snøfreser,  solgte en påhenger  82 mod, med startgaranti hvis den fikk overvintre med bensin på tanken ( viste han var en fanatisk kjør tom mann)  

(den starter enda).

• Create New...