Jump to content

Edit History

Eika

Eika

Jeg har sagt vi har noen forskjellige propeller liggende som kansje kan gi han de siste knopene, eller så kan Olle trylle litt

Hva trur du og montere en T list uten og sparkle/slipe den bua som er på roca rails'a? Isåfall er man klar for testing etter 10min jobb. Burde få pekepinn på om man går den rette veien eller man er på villspor

Har du ett bilde av de Ranvig steglistene ?

Men som alle vet, så har kunden alltid rett og vi må gjøre som han ønsker. Jeg har tipsa han om den tråden her 

Eika

Eika

Jeg har sagt vi har noen forskjellige propeller liggende som kansje kan gi han de siste knopene, eller så kan Olle trylle litt

Hva trur du og montere en T list uten og sparkle/slipe den bua som er på roca rails'a? Burde få pekepinn på om man går den rette veien eller man er på villspor

Har du ett bilde av de Ranvig steglistene ?

Men som alle vet, så har kunden alltid rett og vi må gjøre som han ønsker. Jeg har tipsa han om den tråden her 

Eika

Eika

Hva trur du og montere en T list uten og sparkle/slipe den bua som er på roca rails'a? Burde få pekepinn på om man går den rette veien eller man er på villspor

• Create New...