Jump to content

Edit History

S/Y Emma

S/Y Emma

Ja, den har surret og gått fint. Merket sist jeg skrudde den på at det kom høye pipelyder en stund før den ble varm i trøya, men den går døgnet rundt. Tipper den må skiftes i løpet av vinteren, men alt i alt er jeg helt OK med levetiden og funksjonaliteten. Har ikke logget timer, så kan ikke si nøyaktig hvor lenge den har gått. Ser også at prisen på originalvifter i Norge har skutt i været.

Om man er "storforbruker" av vifter og ikke er redd for å fikse varmeren selv, er det ikke noe å tvile på.

S/Y Emma

S/Y Emma

Ja, den har surret og gått fint. Merket sist jeg skrudde den på at det kom høye pipelyder en stund før den ble varm i trøya, men den går døgnet rundt. Tipper den må skiftes i løpet av vinteren, men alt i alt er jeg helt OK med levetiden og funksjonaliteten. Har ikke logget timer, så kan ikke si nøyaktig hvor lenge den har gått.

Om man er "storforbruker" av vifter og ikke er redd for å fikse varmeren selv, er det ikke noe å tvile på.

S/Y Emma

S/Y Emma

Ja, den har durt og gått fint. Merket sist jeg skrudde den på at det kom høye pipelyder en stund før den ble varm i trøya, men den surrer og går døgnet rundt. Tipper den må skiftes i løpet av vinteren, men alt i alt er jeg helt OK med levetiden og funksjonaliteten. Har ikke logget timer, så kan ikke si nøyaktig hvor lenge den har gått.

S/Y Emma

S/Y Emma

Ja, den har durt og gått fint. Merket sist jeg skrudde den på at det kom høye pipelyder en stund før den ble varm i trøya, men den surrer og går døgnet rundt. Tipper den må skiftes i løpet av vinteren, men alt i alt er jeg helt OK med levetiden og funksjonaliteten. Har ikke logget timer, så kan ikke si nøyaktig hvor lenge den har gått.

I forhold til prisen, er den absolutt verdt det.

• Create New...