planeten Startet 12.Mars.2018 Link til dette innlegget Startet 12.Mars.2018 hei Er det noen der ute som har demontert puteryggen på flybridge og ryggen nede på ute bak på en Sealinef37. Hvordan får jeg de løs? Sitér dette innlegget Link to post
Leif T. Røbekk Svart 13.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2018 Hei Ute nede tror jeg den er limt fast spør her: http://sealineforum.co.uk :-) Sitér dette innlegget Link to post
origo Svart 26.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2018 Hei. De sitter noe veldig i limet. Ryggen på førerstol på FB har noen skruer i bakkant av stolen, ellers mener jeg den var limt. Ryggen på sofa på akterdekk er limt med veldig kraftig lim. Jeg brukte et lite brekkjern, og la lekter/kiler bak etterhvert som jeg løsnet den. Start fra porten ut, og ta del for del og gå bortover mot styrbord. Den sitter veldig godt fast, men "kommer" etterhvert. Lykke til :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.