WGM36 Startet 13.Mars.2018 Link til dette innlegget Startet 13.Mars.2018 Ja har nå tenkt og tenkt på hvordan jeg skal lage daviter til jolle, tror det blir en god løsning. Men trenger løfte sylinder som klarer minst 500 kg i skyvekraft og tåler å stå under plattformen, riktignok over vann men vil jo få masse sprut under kjøring. Vil ha elektriske Med slaglengde på minst 25cm og minst 60 lange med stempelet helt inne. Noen som har noen gode forslag til sylinder.? Mvh Terje Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 14.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2018 Jeg henger meg på her. Skulle gjene hatt sylinder for å løfte badeplattformen bak, som er hangslet i forkant. Den er ofte i veien ved fiske. Elektrisk eller hydraulidk sylinder. Små hydraulikkaggregater koster ikke skjorta, så hydraulisk løft er et alternativ for meg. Noen forslag? Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
WGM36 Svart 14.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2018 NilsPils skrev for 10 timer siden: Jeg henger meg på her. Skulle gjene hatt sylinder for å løfte badeplattformen bak, som er hangslet i forkant. Den er ofte i veien ved fiske. Elektrisk eller hydraulidk sylinder. Små hydraulikkaggregater koster ikke skjorta, så hydraulisk løft er et alternativ for meg. Noen forslag? Sylinderteknikk har hydrauliske syrefaste sylindere.. Sitér dette innlegget Link to post
Svabergindianer1 Svart 16.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2018 Linak leverer elektriske sylindre i syrefast utførelse med IP klasse. da bygger du inn de egenskapene du vil med hensyn på endestopp, slaglengde osv Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.