Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Uansett hvordan man ser det, bly, Gel og agm inneholder alle sammen syre dog så er gelé tilsatt en silica som fortykningsmiddel og agm er syren pakket inn i glassfiberplater. Mulig jeg tar feil så rett meg gjerne men det er i alle fall slikt jeg har skjønt det. Har aldri vært borti at det er mulig å fylle syre i ettertid verken på gelé eller agm. Men det kan selvsagt finnes batterier jeg ikke har sett. Hvilke batterier er det snakk om? Har du betegnelse eller bilde av dem?

Kjellg

Kjellg

Uansett hvordan man ser det, bly, Gel og agm inneholder alle sammen syre dog så er gelé tilsatt en silica som fortykningsmiddel og agm er syren pakket inn i glassfiberplater. Mulig jeg tar feil så rett meg gjerne men det er i alle fall slikt jeg har skjønt det. Har aldri vært borti at det er mulig å fylle syre i ettertid verken på gelé eller agm. Men det kan selvsagt finnes batterier jeg ikke har sett. 

Kjellg

Kjellg

Uansett hvordan man ser det, bly, Gel og agm inneholder alle sammen syre dog så er gelé tilsatt en silica som fortykningsmiddel og agm er syren pakket inn i glassfiberplater. Mulig jeg tar feil så rett meg gjerne men det er i alle fall slikt jeg har skjønt det. 

• Create New...