Jump to content

Kjøpe eldre tresnekke med Sabb, hvor finner jeg en slik?

jojodud

Recommended Posts

Hei. Eg har vurdert å kjøpe meg ein loddebåt. Helst ei eldre tresnekke med sabb motor eller noko sånnt. Har høyrd mykje godt snakk om dei.

Eg har prøvd å finne ut kva merke eg vil ha og kor eg kan få kjøpt ein slik, men uten suksess. Eg veit heller ikkhe kva fabrikant eg vil ha heller. Har nokon tips og svar til spørsmåla mine. Fint om de kanskje kunne sagt kor eg kan kjøpe dei. Såg på finn.no og rubrikk, men fann ikkje noko.

Mvh jojodud

Loddebåt og snekke er jo to ganske forskjellige båttyper da. Men trebåter med Sabb motor er Ganske vanlige å finne, bade på finn.no og facebook etc.

Fabrikant er ikke noe å bry seg om, trebåter er blitt bygget på hvert et nes omtrent I små serier. Finner du en båt som virker solid er det bare å trå til. Men vær obs på at trebåt krever en del mer vedlikehold enn plast da.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...