jojodud Startet 15.Mars.2018 Del på Facebook Startet 15.Mars.2018 Hei. Eg har vurdert å kjøpe meg ein loddebåt. Helst ei eldre tresnekke med sabb motor eller noko sånnt. Har høyrd mykje godt snakk om dei. Eg har prøvd å finne ut kva merke eg vil ha og kor eg kan få kjøpt ein slik, men uten suksess. Eg veit heller ikkhe kva fabrikant eg vil ha heller. Har nokon tips og svar til spørsmåla mine. Fint om de kanskje kunne sagt kor eg kan kjøpe dei. Såg på finn.no og rubrikk, men fann ikkje noko. Mvh jojodud Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 15.Mars.2018 Del på Facebook Svart 15.Mars.2018 En snekke sier du, men er det tre eller plast du ønsker ? Lykke til med valget uansett hva du faller ned på . Sitér dette innlegget Link to post
Frehau Svart 15.Mars.2018 Del på Facebook Svart 15.Mars.2018 Noe sånt? finn kode: 115670069 Sitér dette innlegget www.leahnis.net Link to post
Fyrlykten Svart 15.Mars.2018 Del på Facebook Svart 15.Mars.2018 (redigert) Hei @jojodud og velkommen til baatplassen. Denne hadde Marna motor, kunne det vært noe https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=115828111 Redigert 15.Mars.2018 av Fyrlykten (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Dinamo Svart 15.Mars.2018 Del på Facebook Svart 15.Mars.2018 Denne har i alle fall Sabb, men motoren er frå 1965 https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=114508091&fks=114508091 Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 15.Mars.2018 Del på Facebook Svart 15.Mars.2018 Sørlandssnekka, tre, med Sabb 8-10 hk. Kontakt meg offlist. Ask Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 16.Mars.2018 Del på Facebook Svart 16.Mars.2018 Loddebåt og snekke er jo to ganske forskjellige båttyper da. Men trebåter med Sabb motor er Ganske vanlige å finne, bade på finn.no og facebook etc. Fabrikant er ikke noe å bry seg om, trebåter er blitt bygget på hvert et nes omtrent I små serier. Finner du en båt som virker solid er det bare å trå til. Men vær obs på at trebåt krever en del mer vedlikehold enn plast da. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.