joern-eo Startet 15.Mars.2018 Link til dette innlegget Startet 15.Mars.2018 (redigert) Hei Skulle gjerne hatt hjelp til å se på en Maxum 300 som ligger ved Bergen Marienesenter. Bor selv i Vestfold så det blir litt langt.. Noen som evt kjenner til,båten eller har anledning til å sjekke det nødvendige? Kan godtgjøre kostnader etc. https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=113556090 Redigert 15.Mars.2018 av joern-eo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 16.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2018 (redigert) Hei! Det er ikke noe i veien for at jeg kan besiktige denne båten for deg. Det begynner å bli noen år siden jeg en kort båtsesong hadde båt med drev, men jeg vet vel stort sett hva det går i + at det går vel på hvordan den faktisk ser ut (vedlikehold), teknisk tilstand (det elektriske, utstyr mv), motor/motorrom + et helhetsinntrykk. Hvis du er ute etter en kvalifisert vurdering av motorens tilstand er jeg ikke rette mannen. Jeg kan stille spørsmål om vedlikehold (bytte av filter, motorolje, kjølevæske, belg på drev osv) og selvsagt se om det er tegn til oljelekkasje, rust mv. Og jeg kan be selger om å ta meg en tur ut på Vågen; som jo alltid er like gøy. Gjør dette med glede kostnadsfritt, men det blir kanskje ikke før tidligst tirsdag, hvis det er ok. Evnt torsdag, da jeg skal på et møte i byen. Redigert 16.Mars.2018 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Fyrlykten Svart 16.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2018 Ser at den står som solgt nå, var det du som kjøpte den @joern-eo Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
joern-eo Svart 16.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2018 Hei Nei, jeg rakk ikke å få sett på den. Men den gikk til østlandet. Litt vanskelig når jeg bor i Vestfold. Er på jakt etter den størrelsen og prisen, men ikke så mye ute nå. Ligger en Chapparal 280 og en Cruisers 280 ute så jeg får vurdere litt.. Sitér dette innlegget Link to post
Fyrlykten Svart 16.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2018 Skjønner, lykke til i jakten på ny båt Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.