if... Startet 16.Mars.2018 Link til dette innlegget Startet 16.Mars.2018 Lurer på hvor jeg kan få kjøpt 2-komponent polyuretanskum, gjerne i Trøndelag? Sitér dette innlegget Link to post
WithVital Svart 17.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2018 Jeg skal ikke si det sikkert, men tror det er vanskelig aa oppdrive for privatpersoner pga isocyanater i produktene. Jeg klarte ikke finne noen som hadde dette i Norge for et aar siden, men det kan hende man kan importere eller be om norsk forhandler. https://meripol.dk/sandwichmaterialer-fyldstoffer-28/polyurethanskum-5700-g-saet-p1768 I utlandet faar man HDPU skum som erstatter betong til stolpestoep, men Sika har i utlandet, men Sika norge tar ikke dette inn. Kan kjoepes paa Amazon eller eBay og er saa vidt jeg vet det samme skummet (lukkede celler) som det som brukes i baatfyll... Sitér dette innlegget NB! For ordens skyld, håper jeg ingen tar mitt ord for at alt (om noe) av det som ramler ut av meg er 100% korrekt. Kanskje ikke en gang sannsynlig. Jeg vet at jeg roter litt i ny og ne, men vet jo ikke hvor jeg roter når jeg gjør det. Det greieste er egentlig om du går ut ifra at alt jeg sier og gjør er det rene vanvidd... Link to post
Aquarius Svart 17.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2018 Hei, dette kan du nok få kjøpt hos en rørgrossist som f.eks. Brødrene Dahl eller Ahlsell. Til isolering i muffer på fjernvarmerør benyttes det 2-komponent PUR-skum. Leveres i forskjellige emballasjestørrelser etter diameter på rør og muffe/kappe. Som WithVital sier, usunne greier det der. Bruk verneutstyr. Sitér dette innlegget Mvh Aquarius Link to post
if... Svart 17.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2018 Takk for svar. Trodde dette skulle være enklere, alle båtprodusenter brukte jo dette i bøtter og spann tidligere. Sitér dette innlegget Link to post
if... Svart 18.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2018 Ingen flere som har noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
Akora Svart 18.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2018 Siddis Plast i stavanger, sender over hele landet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.