Roger og Olina Startet 17.Mars.2018 Del på Facebook Startet 17.Mars.2018 Hei Folkens. Jeg har ett spørsmål her.. Har to propeller til mitt Stern Pwer 1000 Drev. Den propellen jeg har brukt, er den det er mest hvitt på. Da gikk båten ca 23 knop. Den fikk en skade på siste tur i fjor, så planen er å sende den inn til repp. Men den andre har ikke skader. Men kan noen si meg hvilken av dem jeg bør bruke? Jeg ser at det er en forskjell på dem, selv om begge er 19" Den jeg har brukt, er "spissere" på enden av bladene. Mens reservepropellen er med "halvmåne" Så hva mener folket? Mvh Roger Sitér dette innlegget Link to post
Dolviking Svart 17.Mars.2018 Del på Facebook Svart 17.Mars.2018 Ikke så lett å se av disse bildene, men ser ut som om reservepropell er cuppet? Ligger flere lnker om temaet her. Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 17.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mars.2018 Dolviking skrev for 2 timer siden: Ikke så lett å se av disse bildene, men ser ut som om reservepropell er cuppet? Ligger flere lnker om temaet her. Ja, var ikke så lett å få riktige bilder.. Cuppet? hmm, får søke på det da :-) Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 17.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mars.2018 Nå har jeg lest litt på dette med cuppet.. Men propellbladene har ikke denne bøyen på tuppen slik det står beskrevet om kuppede propeller... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.