Norsken Startet 17.Mars.2018 Link til dette innlegget Startet 17.Mars.2018 Sitter her å ser på div priser på båtting, og sveipa innom westmarine.com. Der har de tydeligvis ett salg nå frem til den 18. hvor du får 2 Lewmar vinsjer for prisen av en. Det høres jo litt væl utrolig ut? https://www.westmarine.com/supersale Sitér dette innlegget Link to post
blueline Svart 17.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2018 Har handlet flere ganger på West Marine når jeg har vært i Florida. Det er en seriøs kjede med mange butikker. Har brukt nettbutikken deres for å bestille og så hentet i butikk når jeg har vært der. Ser ingen grunn til at salget ikke skal være reelt. Sitér dette innlegget Link to post
Norsken Svart 18.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2018 Det er nok ikke noe lureri med denne butikken nei, tenkte bare å opplyse for de som muligens skulle hatt seg nye vinsjer Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 18.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2018 Har shoppet mye på Westmarine, de ggr jeg vart over til USA............har over 200 butikker fordelt i nesten alle stater Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.