intercar09 Startet 18.Mars.2018 Del på Facebook Startet 18.Mars.2018 noen som vet hvem jeg kan kontakte for transport av en 41 fot princess fra austevoll ved bergen til østlandet uten at det koster skjorta!! går den lecabåten enda noen har nevnt og hvem kan jeg kontakte der evnt.?? båten er uten motorer ellers hadde jeg tatt turen med glede sjøveien selv. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 18.Mars.2018 Del på Facebook Svart 18.Mars.2018 Snakk med enten Ulvan rederi eller let opp en båt som heter Rana Express. De båtene går i det området. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
intercar09 Svart 18.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2018 supert takk takk prøver det i morgen Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 18.Mars.2018 Del på Facebook Svart 18.Mars.2018 Eller Scan Shipping i Bergen Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Marida Svart 19.Mars.2018 Del på Facebook Svart 19.Mars.2018 Lars Holm Shipping i Tromsø hjalp meg Sitér dette innlegget Link to post
intercar09 Svart 19.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mars.2018 ok da får jeg prøve de ringte rana express i dag de fraktet kun mot bergen ikke i mot østlandet Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 19.Mars.2018 Del på Facebook Svart 19.Mars.2018 Okay. Sist de fraktet som jeg hørte så gikk de fra Østlandet og vestover Så da stemmer vel det. Greit å vite. ? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.