terjekv Startet 19.Mars.2018 Del på Facebook Startet 19.Mars.2018 Er det noen som har service manual til XDP 4.90? Har leita rundt på google uten noe hell. Er på jakt etter ventil åpning og moment på topp bolter. Sitér dette innlegget Link to post
dsm Svart 19.Mars.2018 Del på Facebook Svart 19.Mars.2018 Send meg din e-post adr så skal jeg maile over en pdf. Sitér dette innlegget Link to post
Mr_Stian Svart 19.Mars.2018 Del på Facebook Svart 19.Mars.2018 Dette er samme motor som VP MD21A/B. Manualen til denne ligger i arkivet her. Men for å direkte svare på det du lurer på så skal boltene på toppen ha først 35nm og så 70nm. Dette er ikke strekkbolter så disse kan brukes om igjen. Ventilklaring er som følger: innsug: Min 0,15mm, maks 0,20mm Eksos: Min 0,25mm, maks 0,30mm Hvis motor er nyoverhalt så skal klaringen være 0.1mm høyere før første start og etter 1 times sjekk. Etter 20 timer så skal de være som over. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.