PiperBill Startet 19.Mars.2018 Link til dette innlegget Startet 19.Mars.2018 Jeg har en utfordring ved montering av trimplan. Den øvre braketten kommer akkurat midt på en slags stepp/trapp/hæl (vet ikke hva jeg skal kalle det) på akterspeilet. Det er på 32mm dybden. Braketten skal skrus fast med 3 stk. 5x30mm skruer men jeg får satt bare 2 av dem. Jeg forutså dette da jeg kjøpte trimplan og har tenkt ut 2 alternative løsninger. 1 Feste braketten på et stykke syrefast flattjern og så fester flattjernet på akterspeilet. 2 Legg et kloss av hard plast, Delrin eller noe under braketten slik at den støtter den delen som «henger i luften» og feste det godt med en bolt. Feste det 2 øvrige som på vanlig måte. Veldig glad for evt. andre tips her J Båten er en Baltic. Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Kjetil1 Svart 19.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2018 Jeg ville ha laget en plastkloss som foring som du nevner, og brukt en lengre skrue i det nedre hullet slik at den får feste i skroget. Da blir det minst arbeid, ser finest ut og blir like solid. Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
PiperBill Svart 29.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2018 Slik ble det til slutt. Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.