Jump to content

Edit History

Worry II

Worry II

Nidelv 28 fikk vel stikkcabin i tillegg til aktercabin i 1987, mener jeg. Med Agder 880(heter 800 når eldre modeller) mener jeg at den er for liten til en familie på 5, i forhold til de andre nevnt i denne tråden. Da ville jeg heller sett på snekka Agder 840. Baltic er nok kongen på haugen :thumbsup:, men den blir ganske gammel i denne prisklassen. Nidelv 28 fra rundt 2000 kan være masse godbåt for denne summen også.

Worry II

Worry II

Nidelv 28 fikk vel stikkcabin i tillegg til aktercabin i 1987, mener jeg. Med Agder 880 mener jeg at den er for liten til en familie på 5, i forhold til de andre nevnt i denne tråden. Da ville jeg heller sett på snekka Agder 840. Baltic er nok kongen på haugen :thumbsup:, men den blir ganske gammel i denne prisklassen. Nidelv 28 fra rundt 2000 kan være masse godbåt for denne summen også.

Worry II

Worry II

Nidelv 28 fikk vel stikkcabin i tillegg til aktercabin i 1987, mener jeg. Med Agder 880 mener jeg at den er for liten til en familie på 5, i forhold til de andre nevnt i denne tråden. Da ville jeg heller sett på snakka Agder 840. Baltic er nok kongen på haugen :thumbsup:, men den blir ganske gammel i denne prisklassen. Nidelv 28 fra rundt 2000 kan være masse godbåt for denne summen også.

Worry II

Worry II

Nidelv 28 fikk vel stikkcabin i tillegg til aktercabin i 1987, mener jeg. Med Agder 880 mener jeg at den er for liten til en familie på 5, i forhold til de andre nevnt i denne tråden. Baltic er nok kongen på haugen :thumbsup:, men den blir ganske gammel i denne prisklassen. Nidelv 28 fra rundt 2000 kan være masse godbåt for denne summen også.

Worry II

Worry II

Nidelv 28 fikk vel stikkcabin i tillegg til actercabin i 1987, mener jeg. Med Agder 880 mener jeg at den er for liten til en familie på 5, i forhold til de andre nevnt i denne tråden. Baltic er nok kongen på haugen :thumbsup:, men den blir ganske gammel i denne prisklassen. Nidelv 28 fra rundt 2000 kan være masse godbåt for denne summen også.

Worry II

Worry II

Nidelv 28 fikk vel stikkcabik i tillegg til actercabin i 1987, mener jeg. Med Agder 880 mener jeg at den er for liten til en familie på 5, i forhold til de andre nevnt i denne tråden. Baltic er nok kongen på haugen :thumbsup:, men den blir ganske gammel i denne prisklassen. Nidelv 28 fra rundt 2000 kan være masse godbåt for denne summen også.

• Create New...