PiperBill Startet 22.Mars.2018 Link til dette innlegget Startet 22.Mars.2018 Hva er best å gjøre med en helt ny montert trimplan i forhold til bunnstoff? Må det grunnes eller primes først? Enklest er og bare bruker det samme stoff som på resten av skroget men bare det sitter godt på syrefast og plast. Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Sjeldenutpå Svart 23.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2018 Det er nok med primer, den er også grunning. Eg trur bunnstoffet vil slippa dersom du ikkje primer. Eg har brukt seajet 117 multipurpose primer til slik. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
PiperBill Svart 24.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2018 Takk… det ser ut som den enkleste løsningen. Grunne med Seajet 117 og smøre inn alt med bunnstoff sammtidig som resten av skroget. Jeg ser det er mange andre produkter beregnet spesielt på metal under vannlinje (propell, drev, trimpan) men et søk på «reviews» viser at mange er misfornøyd med dem. Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Sjøbliss Svart 24.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2018 Jeg bruker drevspray, men jeg ville primet først ja. Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Napoli Svart 24.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2018 Jeg glassblåste båten ifjor, og måtte da legge bunnstoff fra "bunn". Min løsning på trimplanene ble spray fra jotun. Først primer og deretter drevspray. Fungerte meget godt på min båt ifjor, og utrolig lett å legge. Sitér dette innlegget Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.