Flammingokid Startet 25.Mars.2018 Link til dette innlegget Startet 25.Mars.2018 Påsken er i gang og vi er på tur oppover fra Fiskebäkskil og nordover.. noen vet om : diesel og vann er tilgjengelig i Kungshamn ? Spesielt vann er på lavnivåer i skuta nå... Er sotenkanalen isfri nå? Mange takk på forhånd! Ps! Den beste tiden i bohuslän er nu :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 25.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2018 (redigert) Brovakten i Sotekanalen kommer i bua i helgene først 15/4. Så skal du ha broåpning må det bestilles http://www.sjofartsverket.se/sv/Sjofart/Sjokort/Oppningstider-broar--kanaler/Sotekanalen-Sotenasbron/ vann vet jeg desverre ikke om er satt på ennå. Men jeg vil tro at det er vann på fiskemottaket i Kungshamn Redigert 25.Mars.2018 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Flammingokid Svart 25.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2018 Takker BL Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 25.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2018 Send en im til @Svensk her på forummet. Han ved det! Sitér dette innlegget Link to post
Flammingokid Svart 25.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2018 Hei Major! Jo - har jo en følelse av at han svarer allikevel i tråden. Båtplassens fremste representant i området med høyt engasjement på bidragene;-) og det er en viktig posisjon å inneha for både norsk og dansk :-) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 25.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2018 Ellers så pleier Kungshamn å stenge både vann og strøm. Men jeg vil tro det er vann borte hos Kungshamnfiskarna (septiktømmingen). Men Svensk vet sikkert. Ellers så er det bare å gi kommunen en pling. Sitér dette innlegget Link to post
Flammingokid Svart 26.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2018 Da er både diesel og vann sikret fra Kungshamnfiskarne??. Ikke strøm på brygga i Kungs - men prøver å ringe kommunen... har en litt kranglete dieselvarmer så en trenger strøm :-) noen som vet om eventuelle havner i nærheten som har strøm på denne tiden av året? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 26.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2018 Du kan ju teste Hasseløsund http://www.hasselons.se/?page_id=403 Hasselösunds Gästhamn Adress: Hamnkontoret Hasselösund Sälebådsvägen 25 45650 Smögen Jour Tel: 076-802 80 82 Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Bitteliten Svart 26.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2018 Har aldri opplevd at strømmen er slått av i Hunnebostrand Sitér dette innlegget Link to post
Flammingokid Svart 26.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2018 Bitteliten skrev for 7 timer siden: Har aldri opplevd at strømmen er slått av i Hunnebostrand Vi flyttet oss hit - er strøm på brygga utenfor Bellas. Flytebrygga var strømmen plastret igjen ... ikke det verste stedet å ligge :-) er også imponert - mannen på vippebrua satt parat - ringte han på forhånd - men det var liksom helt naturlig at de holdt infrastrukturen oppe :-) er vel ikke helt sånn der hjemme i bompengenasjonen ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Flammingokid Svart 26.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2018 Takk for god guiding forøvrig karer ! Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 26.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2018 2 hours ago, Flammingokid said: Vi flyttet oss hit - er strøm på brygga utenfor Bellas. Flytebrygga var strømmen plastret igjen ... ikke det verste stedet å ligge :-) er også imponert - mannen på vippebrua satt parat - ringte han på forhånd - men det var liksom helt naturlig at de holdt infrastrukturen oppe :-) er vel ikke helt sånn der hjemme i bompengenasjonen ;-) Hvilken vippebru var det? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 27.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2018 Svingbro, Sotenkanalen. Sitér dette innlegget Link to post
Svensk Svart 16.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2018 MajorAndy skrev On 25.03.2018 at 21.02: Send en im til @Svensk her på forummet. Han ved det! Sorry denna har jag missat helt. Lite sent att svara nu. Sitér dette innlegget Link to post
pacuare Svart 16.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2018 Flammingokid skrev On 25.3.2018 at 20.22: Er sotenkanalen isfri nå? Klikket inn på tråden da jeg vurderer tur i området i helgen. Litt trøtt når jeg måtte lese teksten 3 ganger før jeg kom på å sjekke datoen for innlegget. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.