Fant71
Hei
Jeg har erfaring med med oppgjør med Norske sjø, min forholdvis nye Nordkapp nobless sank i min flytebrygge, erfaringen med Norske sjø var derifra katastrofalt dårlig og en totalt useriøs opptreden fra Norske sjø. Jeg orker ikke forklare hele historien her inne, men enden på visa var at norske sjø ikke tok ansvar for i å sikre båt og utstyr forsvarlig etter hendelsen der de liksom skulle ha et apparat som tok seg av alt , de ønsket i utgangspunktet også ikke å dekke noe som helst, i tillegg lagret de alt ute over vinteren og skader ble mye større enn de burde vært hvis det hadde vært et profesjonell apparat med proff håndtering, dette var det motsatte...
Saken endte med tvist der jeg bruke en liten formue på advokater for å få Norske sjø til å komme til en dårlig minnelig ordning, saken dro ut i tid så jeg orket ikke mere....
De var hele tiden fraværende og tok lite eller etterhvert inget ansvar . Anbefaler alle å styre unna dette selskapet de ligger og høyt på statistikken til forsikringsklagenemnda. Jeg betaler gladelig mer premie til If bare jeg slipper en slik opplevlse jeg hadde med Norske Sjø....