Jump to content

Edit History

Rotorrex400

Rotorrex400

Hei!

Startet motoren i går og syntes den gikk litt ujevnt. Har lest litt i instruksjonboken på det men fant ikke noe svar på det. Det er en Yamaha 6hp 2016. Er det kanskje bensinen som er problemet, bensinen har stått i ro siden oktober i fjord?

Når motoren hadde gått en stund og blitt  litt varm så stoppet den, jeg starta den igjen men brukte rundt 4-5 drag. Det syntes jeg er litt rart at den bare stopper.

IMG_2717.JPG

Rotorrex400

Rotorrex400

Hei!

Startet motoren i går og syntes den gikk litt ujevnt. Har lest litt i instruksjonboken på det men fant ikke noe svar på det. Det er en Yamaha 6hp 2016. Er det kanskje bensinen som er problemet, den har stått i ro siden oktober i fjord?

Når motoren hadde gått en stund og blitt  litt varm så stoppet den, jeg starta den igjen men brukte rundt 4-5 drag. Det syntes jeg er litt rart at den bare stopper.

IMG_2717.JPG

Rotorrex400

Rotorrex400

Hei!

Startet motoren i går og syntes den gikk litt ujevnt. Har lest litt i instruksjonboken på det men fant ikke noe svar på det. Det er en Yamaha 6hp 2016. Er det kanskje bensinen som er problemet, den har stått i ro siden oktober i fjord?

IMG_2717.JPG

• Create New...