LarsSO Startet 27.Mars.2018 Del på Facebook Startet 27.Mars.2018 Skal prøve å gjøre en lag histore kort. I båten jeg kjøpte sist lå den noen flaske drevolje, av rett type, med med en gammlere ettiket. Flott tenkte jeg, en krone spart er to kroner tjent. Fyller først på ett pr flasker jeg hadde kjøpt selv. Blå og fin. Tredje flaska henter jeg fra lager c (ikke forseglet) og til min store overraskelse er den blank... jaja, tenker jeg, da var vell de gammle olja blank da? Og fyller på den og. Da den fjerde fra gammel lageret med samme gammle ettiket er blå begynner jeg å tvile på meg selv... Prøver å legge ved bilde av flaska. Spørsmål er, har denne olja noen gang vært blank/lys gul? Eller er det bare å tømme av alt og kjøpe nytt? Mvh Lars Sitér dette innlegget Link to post
Fjord21DC Svart 27.Mars.2018 Del på Facebook Svart 27.Mars.2018 Tøm og røm til butikken for ny olje! Hvorfor gamble på dårlig olje? Hvorfor gå rundt og være usikker på om drevet tåler sesongen når tiden på sjøen heller bør nytes.. :) Sitér dette innlegget Link to post
steyr t Svart 27.Mars.2018 Del på Facebook Svart 27.Mars.2018 High performance olja til Mercury/Quicksilver har alltid vært mørk-grønn /blå . Hvis den er blank så er det feil innhold på flaska, og da bør du gjøre som Fjord 21 sier over her:) Sitér dette innlegget Link to post
LarsSO Svart 27.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2018 (redigert) Takk for svar! Har igrunn trukket samme konklusjon som fjord21 Problemet er bare at det er veldig lagt til butikken... Redigert 27.Mars.2018 av LarsSO (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 27.Mars.2018 Del på Facebook Svart 27.Mars.2018 En kan spare seg til fant? Sitér dette innlegget Link to post
GunJan Svart 30.Mars.2018 Del på Facebook Svart 30.Mars.2018 High Performance olja har en mørk grønn farge. Racing olja er gul. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.