TB22 Startet 27.Mars.2018 Del på Facebook Startet 27.Mars.2018 Prøver meg på noe nytt. Type skjema med samme info som folk poster i den andre tråden "drivstoffpriser i vest". Forskjell her (håper jeg) er bedre oversikt over prisene rundt omkring i HELE landet. Dette gjøres via googles skjema. Link til utfylling https://goo.gl/forms/q4X7MX7fSiTnogD03 Link til løpende resultater https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UAtWv5UhiVHDG_IjmLV97_3Vs87OBiChAYV44DJ1b-k/edit?usp=sharing Usikker på om dette funker, så snurrer igang er test. Håper noen gidder bidra. Er enkle greier dette så ikke forvent all verdens. Men gi gjerne tilbakemelding PS! skjemaet kan fylles ut flere ganger og endres. Resultatene oppdateres løpende, så du trenger bare følge linken for siste versjon. Resultatene er presentert på en regneark og kan sorteres slik du ønsker. Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
TB22 Svart 16.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2018 Bumper denne. Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Hakkannen Svart 16.Mai.2018 Del på Facebook Svart 16.Mai.2018 Denne var jeg ikke klar over. Bra alternativ nå som den vanlige drivstoffbørsen er vekke. Burde blitt klistret til toppen, i alle fall nå i sommersesongen! Kjempefint tiltak og fin side?? Sitér dette innlegget Link to post
Duppe Svart 18.Mai.2018 Del på Facebook Svart 18.Mai.2018 Flott, denne er nyttig. Skal bidra etterhvert. Sitér dette innlegget Link to post
TB22 Svart 18.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2018 Knall ? Sticky ? Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Trond123 Svart 18.Mai.2018 Del på Facebook Svart 18.Mai.2018 Bra tiltak! Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Nemo Svart 19.Mai.2018 Del på Facebook Svart 19.Mai.2018 For de som bruker Navionics på IPAD, er det også mulig å registrere dieselpriser dersom man har community share. Jeg oppdaterer der hver gang jeg er på et bunkringssted. Sitér dette innlegget Link to post
Landcrab Svart 19.Mai.2018 Del på Facebook Svart 19.Mai.2018 Kaptein Nemo skrev for 10 timer siden: For de som bruker Navionics på IPAD, er det også mulig å registrere dieselpriser dersom man har community share. Jeg oppdaterer der hver gang jeg er på et bunkringssted. Takk for tipset! Dette var jo virkelig kjekt. Ser at mange steder ikke er helt oppdatert, men det skal jo ikke mange brukere til før dette stemmer bra. Vår lokale plass ligger akkurat krona over diesel prisen de hadde i fjor btw. Sitér dette innlegget Link to post
rjoh65 Svart 21.Mai.2018 Del på Facebook Svart 21.Mai.2018 Flott tiltak, kanskje hatt en kolonne for Bensin, og en for Diesel? Så ser jeg at Oksenøya er i Akershus.. Det riktige er at Oksenøya er i Oslo. Sitér dette innlegget Link to post
Olevine Svart 21.Mai.2018 Del på Facebook Svart 21.Mai.2018 Flott tiltak, håper flest mulig bruker denne. rjoh65 skrev 13 minutter siden: Flott tiltak, kanskje hatt en kolonne for Bensin, og en for Diesel? Du bare velger et filter for denne kolonnen og huker av for enten diesel eller bensin. Sitér dette innlegget Link to post
rjoh65 Svart 21.Mai.2018 Del på Facebook Svart 21.Mai.2018 supert, takk :) Sitér dette innlegget Link to post
TB22 Svart 25.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mai.2018 (redigert) Noen som vet literprisen bensin på Hjellestad eller Brattholmen? Det er dyrt både til lands og vanns.. Redigert 25.Mai.2018 av TB22 (see edit history) Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Billa Svart 31.Mai.2018 Del på Facebook Svart 31.Mai.2018 Vi får holde liv i denne tråden og sørge for at den får oppmerksomhet! Sitér dette innlegget Sushi Link to post
M/S Malene Svart 3.Juli.2018 Del på Facebook Svart 3.Juli.2018 Priser idag Andabeløy v/Flekkefjord Diesel EN590-- 11,49 Bensin 95-- 16,49 Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 3.Juli.2018 Del på Facebook Svart 3.Juli.2018 Farget diesel 10.99 hos Kristiansund Småbåtlag. Sitér dette innlegget Link to post
TB22 Svart 3.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2018 Fint om folk benytter denne linken til utfylling av drivstoff priser ;) https://goo.gl/forms/q4X7MX7fSiTnogD03 og denne til å se resultatene. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UAtWv5UhiVHDG_IjmLV97_3Vs87OBiChAYV44DJ1b-k/edit?usp=sharing God sommer! Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Hanto-24 Svart 5.Juli.2018 Del på Facebook Svart 5.Juli.2018 Utrolig kjekk tråd! Skal hjelpe til med å fylle ut hver gang jeg bunkrer Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 5.Juli.2018 Del på Facebook Svart 5.Juli.2018 Stoa Langesund 11.89kr Diesel, oppdatert skjema :) Sitér dette innlegget Link to post
Landcrab Svart 16.Juli.2018 Del på Facebook Svart 16.Juli.2018 19,- for Diesel i Fjällbacka, men får ikke valgt Bohuslän under «Fylker» Sitér dette innlegget Link to post
.Snorre Svart 21.Juli.2018 Del på Facebook Svart 21.Juli.2018 Skjeret Brandasund 10.70 Sitér dette innlegget Link to post
TB22 Svart 21.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juli.2018 Har oppdatert med avhuking for utvalg av drivstoff. Kan jo være en fordel å vite om det er flere typer der... Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Seeking Svart 21.Juli.2018 Del på Facebook Svart 21.Juli.2018 Bra Tiltak tok turen innom båtklubben og snappet opp prisene selv om båt er mangelvare for no , er vel forsåvidt båtførerbeviset også men det er vel til trykk :) 4 hours ago, TB22 said: Har oppdatert med avhuking for utvalg av drivstoff. Kan jo være en fordel å vite om det er flere typer der... Hadde det vore mulig og ordnet til slik att en kan føre inn bensin og diesel priser på samme skjema? Sitér dette innlegget Link to post
TB22 Svart 21.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juli.2018 (redigert) Seeking skrev for 3 timer siden: Bra Tiltak tok turen innom båtklubben og snappet opp prisene selv om båt er mangelvare for no , er vel forsåvidt båtførerbeviset også men det er vel til trykk :) Hadde det vore mulig og ordnet til slik att en kan føre inn bensin og diesel priser på samme skjema? Takk for tilbakemelding. Sjekket og det lar seg nok gjøre men da havner alternativ pris på en ny kolonne, tror kanskje det kan bli litt forvirrende? Er det et alternativ å bare fylle ut skjema på nytt for bensin? Er ganske begrenset hva man kan tukle med på skjemaet og resultatene desverre Redigert 21.Juli.2018 av TB22 (see edit history) Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Seeking Svart 21.Juli.2018 Del på Facebook Svart 21.Juli.2018 2 hours ago, TB22 said: Er ganske begrenset hva man kan tukle med på skjemaet og resultatene desverre Vist det er tilfelle trur eg att det er best att det får være slik som det er, forvirring ønsker vi vertfall ikke. ? Sitér dette innlegget Link to post
Lenasmartin20 Svart 11.August.2018 Del på Facebook Svart 11.August.2018 TB22 skrev On 27.3.2018 at 21.37: Prøver meg på noe nytt. Type skjema med samme info som folk poster i den andre tråden "drivstoffpriser i vest". Forskjell her (håper jeg) er bedre oversikt over prisene rundt omkring i HELE landet. Dette gjøres via googles skjema. Link til utfylling https://goo.gl/forms/q4X7MX7fSiTnogD03 Link til løpende resultater https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UAtWv5UhiVHDG_IjmLV97_3Vs87OBiChAYV44DJ1b-k/edit?usp=sharing Usikker på om dette funker, så snurrer igang er test. Håper noen gidder bidra. Er enkle greier dette så ikke forvent all verdens. Men gi gjerne tilbakemelding PS! skjemaet kan fylles ut flere ganger og endres. Resultatene oppdateres løpende, så du trenger bare følge linken for siste versjon. Resultatene er presentert på en regneark og kan sorteres slik du ønsker. tip topp Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.