Dr Nelson Startet 29.Mars.2018 Del på Facebook Startet 29.Mars.2018 Sliter med å finne ut hva som er + og minus på denne tenningen. Dødmannsknappen er ok. Hvor kobler jeg med til? Har multimeter men må fysisk åpne isolasjonen for å teste Sitér dette innlegget Link to post
Solseng Svart 29.Mars.2018 Del på Facebook Svart 29.Mars.2018 Slett ikke sikker her, men kansje du kan måle på den blå og sorte pluggen, og se hva slags spenning du har der? Sitér dette innlegget Link to post
hegra Svart 29.Mars.2018 Del på Facebook Svart 29.Mars.2018 Hva er en fell ? Skjønner ikke helt hva du skal koble til. Minus er det normalt ikke på tenningslås. Tenningslåsen er koblet til batteri + og den gir bare + signalet videre til start, tenning og instrumenter, alt etter hvilken posisjon nøkkel settes i. Minus kan det være om du har lysring rundt nøkkel, men det er det vel ikke på denne. Sitér dette innlegget Link to post
hawthorne Svart 29.Mars.2018 Del på Facebook Svart 29.Mars.2018 Skal sette inn en selv i påsken. Regner med at det er en MOB+ trådløs dødmannsknapp du skal ha inn. Her er i alle fall pdf for Suzuki, vet ikke om det hjelper. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Moderator Svart 29.Mars.2018 Del på Facebook Svart 29.Mars.2018 Trådstarter må forklare nærmere: Hvilken motor gjelder det? Hva slags instrument? Hvilke kabler er det usikkerhet omkring? Edit: Har redigert tittelen, var "Kobling av fell til tenning Suzuki. Trenger hjelp asap" Sitér dette innlegget Link to post
Dr Nelson Svart 29.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mars.2018 I kampens hete glemte jeg helt tråden her. Ja det en en MOB+ Fant noen ekstra kabler som er beregnet på på trimplan. Det har ikke jeg så, koblet på der. Målte god spenning her. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 29.Mars.2018 Del på Facebook Svart 29.Mars.2018 Så hva var egentlig problemet, å finne noen kabler med pluss og minus du kunne koble MOB-enheten på? Og nå har du funnet det, og problemet er løst? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Båtsjauer Svart 29.Mars.2018 Del på Facebook Svart 29.Mars.2018 Seriekoble med den blå som muligens går til den makansike kill switchen? https://www.fellmarine.com/wp-content/uploads/2017/01/Suzuki_QuickGuide_Jan17-1.pdf Sitér dette innlegget Link to post
hawthorne Svart 22.Mai.2018 Del på Facebook Svart 22.Mai.2018 Testet min i helgen, og må si jeg er strålende fornøyd. Har en Askeladden C75, og der er den opprinnelige dødmannsknappen plassert ekstremt idiotisk. Selve snora kommer i veien for rattet, og det var utrolig befriende å få koblet inn en trådløs variant. Anbefales. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.