Mark Knopfler Startet 29.Mars.2018 Link til dette innlegget Startet 29.Mars.2018 Har byttet dieseltanker i båten og må også bytte givere pga forskjellig høyde på tank. Dei gammle giverene var Wema 0 - 180 ohm koblet opp mot Wema instrument. Bestlte nye givere som var oppgitt i annonsa og av selger til 0 - 180 ohm. Når eg fekk dei nye giverene var desse 0 - 190 ohm. Har sett fleire annonser der det står både 0 - 180 og 0 - 190 ohm i samme annonsa. Spørsmålet er om dei 0 - 190 ohm giverene kan brukes med dei instrumenta eg har i båten som er 0 - 180 ohm eller kva evt feil som eg vil få? Sitér dette innlegget Link to post
Dreuf Svart 29.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2018 Jeg mener giveren gir 0 ohm ved tom tank og 180ohm ved full tank. Burde ikke være noe problem å bruke den giveren på 180ohm instrument, det som kan skje er at instrumentet viser full tank litt for tidlig. (Altså når du har fylt opp til 180ohm nivå på tanken så er den ikke helt full). Sitér dette innlegget Link to post
tb55 Svart 29.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2018 Dette er samme progukt som selges på Biltema...... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.