Jump to content

Pris GH 15 Deluxe m/Yamaha 9.9/20hk

fiskekongen

Recommended Posts

Vurderer å selge båten men er usikker på pris. Motoren er en 9.9Sport som nå yter 20hk 2012mod. Båten gjør 17knop. Byttet skjerm til lexan i fjor. Usikker på årsmodell båt, men tipper midten av 80 tallet. Båten er jo gammel og ser ikke ut som ny, men er helt grei.

Er påmontert smart tabs på den. 

Noen som har idé om hva jeg kan få for den? 

GH var populære båter da de ble laget, og GH15 var jo ettertraktet siden man kunne ha litt større påhengere i hekken med ditto fart. Det beynner å bli noen år siden, og den er vel ikke selvlensende heller? Prismessig er det vrient å si. Kommer an på om du vil ha den bort fort, eller ha den liggende på Finn lenge. Den er dessuten kanskje litt undermotorisert også, så kanskje du får mer for å selge båt/motor separat?

Du kan jo legge ved noen bilder slik at man kan se hvordan båten ser ut, og bilder må man jo uansett ha hvis man skal legge den ut på Finn.:wink:

Kan ta bilde ja. Deluxe versjonen er selvrensende ja. Er versjonen sombm er 205 bred. Er klar over at dette ikke er en juvel, og er ei jolle jeg har i tillegg. Men er få båter på 15fot med den bredden, så å "Gi den bort" er nok utelukket. Regner ikke meg å finne gull her, men en reell pris å legge på finn.

Underdimensionert kommer jo ann på hvem som skal ha den. Som en første jolle er d3n perfekt. 9.9hk på motoren og går i plan. Og ikke farlig raskt heller. 

Redigert av fiskekongen (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...