fiskekongen Startet 29.Mars.2018 Link til dette innlegget Startet 29.Mars.2018 Vurderer å selge båten men er usikker på pris. Motoren er en 9.9Sport som nå yter 20hk 2012mod. Båten gjør 17knop. Byttet skjerm til lexan i fjor. Usikker på årsmodell båt, men tipper midten av 80 tallet. Båten er jo gammel og ser ikke ut som ny, men er helt grei. Er påmontert smart tabs på den. Noen som har idé om hva jeg kan få for den? Sitér dette innlegget Link to post
Solseng Svart 30.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2018 GH var populære båter da de ble laget, og GH15 var jo ettertraktet siden man kunne ha litt større påhengere i hekken med ditto fart. Det beynner å bli noen år siden, og den er vel ikke selvlensende heller? Prismessig er det vrient å si. Kommer an på om du vil ha den bort fort, eller ha den liggende på Finn lenge. Den er dessuten kanskje litt undermotorisert også, så kanskje du får mer for å selge båt/motor separat? Du kan jo legge ved noen bilder slik at man kan se hvordan båten ser ut, og bilder må man jo uansett ha hvis man skal legge den ut på Finn. Sitér dette innlegget Link to post
fiskekongen Svart 30.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2018 (redigert) Kan ta bilde ja. Deluxe versjonen er selvrensende ja. Er versjonen sombm er 205 bred. Er klar over at dette ikke er en juvel, og er ei jolle jeg har i tillegg. Men er få båter på 15fot med den bredden, så å "Gi den bort" er nok utelukket. Regner ikke meg å finne gull her, men en reell pris å legge på finn. Underdimensionert kommer jo ann på hvem som skal ha den. Som en første jolle er d3n perfekt. 9.9hk på motoren og går i plan. Og ikke farlig raskt heller. Redigert 30.Mars.2018 av fiskekongen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Solseng Svart 30.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2018 (redigert) Ok, du får legge den ut til 30.000,- da. Jeg hadde ikke gitt mer for en slik båt/motor/jollepakke. Redigert 30.Mars.2018 av Solseng (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Snusmumrikken Svart 30.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2018 Jeg solgte en 86 modell std. GH15 en nedsnødd kveld nå i februar ila. et par timer til 7500,-. Fulgte ikke noe spesielt med. Denne var heller ikke selvlensende, men hadde lensepumpe. Fikk flere bud som også var høyere enn pris ant. Sitér dette innlegget Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK Link to post
fiskekongen Svart 30.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2018 (redigert) Ok. Skal legge ut bilde. Den ligner ikke på den på bildet. Min har inliner. så min er kanskje nyere. Ser i alle fall helt ulike ut innvendig. Og igjen, båten min er selvrensende... Redigert 30.Mars.2018 av fiskekongen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Snusmumrikken Svart 31.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2018 Selvlensende ja, selvrensende hadde vært noe! Du har GH15 deluxe, jeg hadde STD. Det var kun båt som ble solgt uten batteri, motor, henger o.l. Sitér dette innlegget Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.