Morten90 Startet 30.Mars.2018 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2018 Hei. Har en gassovn av merket dometic sunlight der jeg ikke får regulert temperaturen i ovn delen. Jeg får fyr på den men thats it. Noen som har opplevd det samme eller som kan komme med noen tips om hva jeg bør sjekke? Blussene på topp fungerer som de skal. Sitér dette innlegget Link to post
Morten90 Svart 1.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.April.2018 Ingen? Sitér dette innlegget Link to post
BØstrøm Svart 1.April.2018 Link til dette innlegget Svart 1.April.2018 Det er to typer gass i europa(kanskje i verden). I norge bruker vi en som er litt mer flyktig/ villig i kaldt vær. Opplever du problemer i stekeovnen, må du sannsynligvis regulere brennerøret i ovnen. Husker ikke hvordan, men du må løsne og vri ett eller annet, for å få mer luft. Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 7.April.2018 Link til dette innlegget Svart 7.April.2018 Gass i båt er skumle greier. Overlat problemet til fagfolk, ikke begynn å "løsne og vri et eller annet" på egen hånd! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.