chrisrik Startet 30.Mars.2018 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2018 Hei, Studerer litt kartet for sommeren 2018 og årets indrefilé ser ut til å bli en rundtur i Hamsunds rike. Har funnet frem gamle NRK-programmer av Sigfred og Ragnar på Husøy og Storøya, En youtube-film som bekrefter at det skal være mulig å komme seg rundt Finnøya. Kartlagt at Innhavet har en Shell-stasjon som innebærer lite bæring av bensin. Campingplass i området rundt "Nesset" helt vest og en bondegård-café (?) på Øverås. Denne er jeg litt usikker på.hvordan man skal nå sjøvegen, mem det løser seg nok. Hamsund har jeg besøkt tidligere. Og fjellturene i området tror jeg jeg har kontroll på. Er det tilfeldigvis noen har inne som har noe lokalkunnskap om "skipsleia" her? Strømforholdene skal være ganske så kraftige, noe spesielt å være obs på? https://tv.nrk.no/serie/ut-i-naturen/dvna50000409/21-02-2012 Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.