Princess V48 Svart 2.April.2018 Del på Facebook Svart 2.April.2018 Post gjerne erfaring din erfaring av den? Sitér dette innlegget Link to post
Linea Svart 2.April.2018 Del på Facebook Svart 2.April.2018 Jeg fjernet et lite felt i forb med montering av truster. Brukte Owatrol sin Diluett eller noe sånt, kjøpte på Maritim. Etter 3 ganger var det ikke mye igjen. Jeg hadde ca 10 grader og ventet ca 1 time første gang, deretter 10 minutter mellom hvert. Brukte vanlig høytrykkspyler.Hadde 2 lag med bunnstoff å fjerne. La det på med svamp. Svampen ble svart med en gang. skulle jeg fjernet på hele båten hadde jeg gjort det på samme viset. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 6.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2018 Da fant jeg ut av en kombinasjon som faktisk virker og da på flere lag med bunnstoff! Først gikk jeg over med soda og tapetlim blanding. Det sto på ett par timer. Etter å ha spylt med kraftig høytrykkspyler og turbodyse, så gikk jeg på med denne: https://www.bestmarin.no/produkter/?ProdNo=1039581 Lot den stå på ca 15 timer og spylte.. woala.. Det var saker det. Det som da ble igjen, smurte jeg på, igjen ventet ett par timer og spylte av. Så nå er jeg ferdig med den ene undersiden Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.