Jump to content

Edit History

BØstrøm

BØstrøm

Jeg betalte selv, feks. 30 000;= på Guernsei, fordi akselen ikke var in line. De byttet motorlabber, linet, og halvparten av kast/ vibrasjon var borte. Fikk en lokal, dyktig mekaniker til å se på det hjemme i Moss. Umulig å justere på sjøen. Hulda fra Båtforumet kom ombord, og visste akkurat hva som skulle til. 20 000;- i deler, og egeninnsats, så var alle vibrasjoner borte.  På Guernsey var jeg presset på tid, og gikk til kontoret, med mine bekymrnger. Der satt det tre mann, med en stor regnng, og en haug med bilder. De ler vel av meg den dag idag

BØstrøm

BØstrøm

Jeg betalte selv, feks. 30 000;= på Guernsei, fordi akselen ikke var in line. De byttet motorlabber, linet, og halvparten av kast/ vibrasjon var borte. Fikk en lokal, dyktig mekaniker til å se på det hjemme i Moss. Umulig å justere på sjøen. Hulda fra Båtforumet kom ombord, og visste akkurat hva som skulle til. 20 000;- i deler, og egeninnsats, så var alle vibrasjoner borte.  På Guernsey var jeg presset på tid, og gikk til kontoret, med mne bekymrnger. Der satt det tre mann, med en stor regnng, og en haug med bilder. De ler vel av meg den dag idag

• Create New...