Andreas81 Startet 3.April.2018 Link til dette innlegget Startet 3.April.2018 (redigert) Hej Jag har en Kar-marine RC 4,3 Båten finns bara i 25 exemplar och många finns i Norge. Så jag skulle gärna få se bilder på fler båtar! Här är en bild på min. Så Lägg upp fler bilder tack Redigert 3.April.2018 av Andreas81 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 3.April.2018 Link til dette innlegget Svart 3.April.2018 Er ikke det der en gammal gozzicat med nytt navn? Får man egentli noe fart i de? Gozzicat 14 Sitér dette innlegget Link to post
Andreas81 Svart 3.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2018 Snygg Gocat Kar-marine Köpte Gozzi gocat och gjorde sedan om både skrov och överdel. Och Kar-marine ska ha mycket bättre sjöegenskaper än den gamla gocaten. Här kommer en bild på min gamla Gocat Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 3.April.2018 Link til dette innlegget Svart 3.April.2018 Men får man no fart i de? Det var drømmebåten når jeg var 14år, nå vil jeg ha argo, twister eller en hydrolift sc22 Sitér dette innlegget Link to post
Andreas81 Svart 3.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2018 Jodå det ska gå att få fart på dom Tillverkaren i uddevalla har kört 54 knop med en mercury 60 hk och en norman har kört 67 knop med en yamaha 90 hk. En Hydrolift 22 hade ju varit fint! men en liten kar-marine tar mindre plats i garaget Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 3.April.2018 Link til dette innlegget Svart 3.April.2018 Men en argo 17 eller tintocat/procat, tar ikke så mye mer plass :) 67knop med 90hk? Mnjaaa, skeptisk. Men hvis det er sant så burde det jo gi litt adrenalin Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 3.April.2018 Link til dette innlegget Svart 3.April.2018 Ser jeg ut som den har ett fint løft og går godt, med 70hk Sitér dette innlegget Link to post
Andreas81 Svart 3.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2018 Ja den filmen har man kollat på många gånger den går fint! Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 3.April.2018 Link til dette innlegget Svart 3.April.2018 Men jeg ville nok heller satsa på noe sånt som denne :) vil man ha mer fart så er det bare og montere en v6 bakpå Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.