pauaas Startet 3.April.2018 Del på Facebook Startet 3.April.2018 Noen som har fiskriregga en arvor 215 før? Er i dialog med fiskeridirektoratet men står litt fast. har alt av dokumenter og fullt service og historikkpapirer på båten , da den er 1 eris båt før meg og han som eide den samlet alt han fikk med båten i en mappe. Jeg må sende inn byggbekreftelse, men klarer ikke helt å forstå hvordan dette skal gjøres, selv etter å snakka me de på tlf 2 ganger. Noen som kunne hjelpt en ung mann å få dette i havn? Har store planer og bruk, kunnskap rundt fiskeri mtp produksjon og handtering , kurs , fartstid osv er alt i boks. Den byggbekreftelsen, er det noe som jeg har i papira mine jeg kan vise til? Mvh Frusrert oppstarter. Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 3.April.2018 Del på Facebook Svart 3.April.2018 Ta kontakt med arvor importøren Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 3.April.2018 Del på Facebook Svart 3.April.2018 Har selv hatt samme båt. Troe aldri den kan bli fiskeriregistrert uten større ombygging med tanke på inntrengningsterkler og andre ting. Rorhusdøra går jo helt ned i dørken. Tror heller ikke skrogtykkelse er innenfor kravene. Videre er de jo levert med enpolt elanlegg. Super fritidsbåt men elendig yrkesbåt. Sitér dette innlegget Link to post
pauaas Svart 3.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.April.2018 Bårdp skrev for 1 time siden: Har selv hatt samme båt. Troe aldri den kan bli fiskeriregistrert uten større ombygging med tanke på inntrengningsterkler og andre ting. Rorhusdøra går jo helt ned i dørken. Tror heller ikke skrogtykkelse er innenfor kravene. Videre er de jo levert med enpolt elanlegg. Super fritidsbåt men elendig yrkesbåt. Har fått ervervstillatelsen, på båten. Men kan ikke bruke den til fiskeri før jeg har sendt inn søknad i merkeregisteret, det skal gå fint, samt at jeg må sende inn byggebekreftelse. Tror ikke dem bare gir tillatelse helt uten videre iallefall. Har sett både arvor 230 og 270 som we regga. Og en 215 as tror jeg. Ingen som kan dette og kan gi konkret svar? Sitér dette innlegget Link to post
Bruflaat Svart 3.April.2018 Del på Facebook Svart 3.April.2018 Ta kontakt med Arvor eller skriv den selv. En av de to. Sitér dette innlegget Link to post
Båtsjauer Svart 3.Mai.2018 Del på Facebook Svart 3.Mai.2018 Fant du ut av det? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.