Jump to content

Edit History

sap_2000

sap_2000

50 minutes ago, romsabonden said:

Han tar en SAP og har gått på bar?

Den var ikke glemt ennå, nei :lol: Kanskje han leter etter noen bakstykker og krysse (ref annen tråd)  :giggle:

Ble en lang dag på deg i dag Bjørn.  Disse nautiske milene blir fort litt lengre om forholdene ikke ligger helt til rette.  

Når vi så på varslene sammen tidligere i uken var jeg usikker på om båten ville komme seg til Haugesund før messa åpnet, men der tok jeg feil.

Tusen takk for at du ville og kunne overta stafettpinnen Bjørn :smiley: Som alltid vel gjenomført og uten overraskelser av noe slag :thumbsup:

Blir det rundt hjørnet og inn fjorden i morgen eller ble haugesund endestasjonen?

sap_2000

sap_2000

32 minutes ago, romsabonden said:

Han tar en SAP og har gått på bar?

Den var ikke glemt ennå, nei :lol: Kanskje han leter etter noen bakstykker og krysse (ref annen tråd)  :giggle:

Ble en lang dag på deg i dag Bjørn.  Disse nautiske milene blir fort litt lengre om forholdene ikke ligger helt til rette.  

Når vi så på varslene tidligere i uken var jeg usikker på om båten ville komme seg til Haugesund før messa uten å strekke noen strikker, men der tok jeg feil.

Tusen takk for at du ville og kunne overrta stafettpinnen Bjørn :smiley: Som alltid vel gjenomført og uten overraskelser av noe slag :thumbsup:

Blir det rundt hjørnet og inn fjorden i morgen eller ble haugesund endestasjonen?

• Create New...